Hoşgeldin, ziyaretçi! [ Giriş Yap

Evli Kuzenimi Kendi evinde Siktim

Aile İçi Ensest Sex Hikayeleri, Aldatma Hikayeleri, Ensest Hikayeler, Erotik Hikayeler, Facebook Sex Günlüğü, Gerçek Seks İtirafları, Mobil Hikayeler, Porno Hikayeler, Resimli İfşa Hikayeleri, Seks Hikayeleri, seks itirafları, Sevişme Hikayeleri, Sex Hikayeleri, Sex İtirafları, Sikiş Hikayeleri 17 Ocak 2017

Merhabalar Sex itirafları ailesi arkadaşlar. Ben Recep. 19 yaşındayım. İzmir Kemalpaşa da yaşıyorum. Yakışıklı ve girişken bir genç olduğum için çevrem geniştir. Ayrıca çok da sevgilim olmuştur. Ancak bu zamana kadar sevgililerim ile yaşadıklarımın hiçbirisi bu yaşadığım olay kadar zevkli olmamıştı. Bazı kız arkadaşlarım patlak olduğu için onlarla da değişik fantezilerim olmuştu ve sadece anal seksle sınırlı kalmamıştık. Benim bir kuzenim var Sinem. Daha 22 yaşında ama evli. 20 yaşında evlendi. Zaten erken yaşta evleneceği belliydi biraz kaşardı Sinem. Çok kişiyle takıldı. Sonunda evlenecek birisini buldu. Kaşar falan ama güzeldi kızdı Sinem. Kuzenim olmasa ben bile yazardım yani. Düşündüm ama ortalıkta laf olur diye cesaret edemedim.

 

 

Neyse, bir gün evde canım sıkılırken onu aradım. Beni evine falan davet etti. Telefonu kapattıktan sonra mesaj attı bana. O günü onunla mesajlaşarak geçirdim. Gece kocası uyuduktan sonra da bana mesaj atmaya devam etti. Bana çılgınca şeylerden bahsediyordu. Sevgilim olup olmadığını sordu. Sonra ise sıcaktan bunaldığıı üzerim çıplak yattığımı falan söyledim. Beni görüntülü aramak istedi. Görmek istiyormuş. Sessizce beni aradı ve vücudumu gördükten kısa bir süre kapattık. Beni tahrik edici şeyler söylemeye başladı daha sonra vücudumla ilgili. Azdığını anlamıştım. Ben de ona iltifat ettim ve güzel birisi olduğunu söyleim. Ben onu söyledikten sonra yarın sabah beni evine çağırdı. Bende gitmeyi kabul ettim ne de olsa kuzenim.

 

 

Sabah kalktım ve duş alıp kahvaltıdan sonra ona gittim. Kocası da işe gittiği için evde baş başaydık. Sinem üzerine kısa bir şort giymiş ve göğüs dekolteli bir tişört giymiş. Koltukta otururken karşımda bacaklarını açıyor hem amını hem bacaklarını gördükçe çıldırıyordum. Sonra bir ara yatak odasına gitti ve gelirken gözlerini kapat dedi. Geldiğinde üzerinde sadece iç çamaşırları vardı. Beni elimden tuttu ve yatak odasına götürdü. Yatağa gelince onu altıma aldım ve sevişmeye başladık. Sonra iç çamaşırını çıkarıp göğüslerini yalamaya başladım. Onu biraz azdırdım ve sonra kalkıp pantolonumu açtı. Aletimi çıkardı ve ağzına almaya başladı. Kocasına bile yapmamış bunu. Enfes yalıyordu. Biraz daha yaladıktan sonra onu yatakta domalttım ve sikmeye başladım. O gün kocasının geleceği yakın bir saate kadar birlikte olduk. Sonra ise her canı istediğinde beni eve çağırmaya devam ediyor ve kaçamak seksimiz devam ediyor.

 

Anahtar: kuzenler arasında sex hikayeleri, ensest sikiş hikayeleri, porno hikiş hikayesi, www.sekshikayeleri, sex sayfası

Yorum Yaz

  • Amca oğlu karımı sikerken gördüm

    tarafından on 23 Ekim 2017 - 0 Yorumlar

    Merhaba sex itirafları okurları,ben 30 yasindayim,karim fadimeyle 5 yıl oluyo evleneli,fadime cok guzeldir her seyi yerli yerinde,kapali giyiniyo ,turban takiyo lakin nasil oluyosa kapali oldugu durumda ne giyse yakisiyo ve cok seksi oluyo,birazda suslenmeyi seviyo zaten kendisi tum kadinlar benzeri eger sizinde kariniz yahut baciniz varsa biliyosunuzdur zaten,sokakta yururken cogu erkek iyice suzuyo karimin her […]

  • Evde kalmış ablamın amına değdirirken bozdum

    tarafından on 28 Ekim 2017 - 0 Yorumlar

    Selam bakire sikiş severler ben seks konusunda çok tercübeli biri sayılırım size bakire olan halamı nasıl sikip inleterek bozduğumu anlatacağım halam 35 yaşında 150 boyunda güzel olgun sexy bir kadındı halam tek yaşıyordu evinde hiç evlenmemişti halam kız oğlan kızdı halam sex yapmasını bile bilmezdi halam ben halamın evine sevgilim gittim votka içiyorduk sevgilimle öpüşüyorduk, […]

  • Annemin Azgınlıkları

    tarafından on 22 Ekim 2017 - 0 Yorumlar

    Merhaba aile içi sex hikayeleri okuru arkadaşlar ben Ahmet yaşım 18 başımdan geçen bir olayı size anlatacağım, Annem 1.65 boylarında minyon tipli türbanlı 70 kilolu iri memeli bir kadındır. Bu vücudunu yıllarca insanlardan saklamıştır ev haricinde kimseye göstermemiştir. Yaz aylarıydı ben her gün dışarı çıkıyordum babam işe gider 6 da gelirdi, gece saat 12 den […]

  • Damadım Beni ve Kızımı Götten Sikiyor

    tarafından on 5 Ekim 2017 - 0 Yorumlar

    Merhaba sikiş hastası sex hikayeleri okuru arkadaşlar ben olgun bir bayanım ve evliyim,kızmda evli ve iri yaraklı bir kocası var şimdi size anlatacağım seks hikayesi kızım,damadım ve benim aramda geçen bir porno sikiş ve grup hikayesi.Birgün kızım kocasının götten istediğini,kendisinin de karşı çıktığını ve vermediğini bana anlattı.Ben de ona “Baban yapmak istesin de nereden isterse […]

  • Kızım beni çok azdırdı

    tarafından on 17 Ekim 2017 - 0 Yorumlar

    Merhaba sikiş ve porno hikaye okurları ben seksi seven bir adamım ve ö yüzden bir çok kadın ve kızla birlikte oldum şimdi size yazacağım bu hikaye aile içi bir sikiş hikayesidir.Ben evliyim ve 19 yaşında güzel bir kızım mevcut. Eşimin şehir dışında olduğu bir gündü. Kızımla akşam yemeği yedik biraz tv seyrettik. Sonra ben duşa […]